Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

10 things...

Έχοντας με κάνει tag η φίλτατη mirto μπορώ κι εγώ με τη σειρά μου να απαρριθμήσω 10 αγαπημένα μου πράγματα...
1.Το βιβλίο "Ο νικητής είναι μόνος".Όσους έχω ρωτήσει του προσδίδουν αρνητικές κριτικές αλλά εγώ το λάτρεψα!

2.Τα μαθηματικά και τη φυσική!
3.Τον προγραμματισμό!
4.Τη μουσική!Τη θεωρώ ενα από τα ύψιστα αγαθά!Τόσο σημαντική!Και χαλαρωτική!:-)
5.Τη βροχή!!!
6.Τον Enrique Inglesias.
7.τον υπολογιστάκο μου.
8.Τις εξόδους!
9.Το φθινόπωρο.
10.Το Αίγιο!

4 σχόλια:

  1. Μουσική μουσική μουσική μουσική!!!! Πάντα μουσική! Και φυσικά φυσική φυσική φυσική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τζα! σε τάγκαρα κι εγώ τσέκαρε το αν θες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η μουσική είναι από τα αγαπημενα πράγματα όλων των ανθρώπων... αν οχι το πιο αγαπημένο ... το 13 τι δηλώνει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή